Metamorfozy SANDIKOTKA206
niedziela, 23 października 2011
kocicadodzia2
kocicadodzia2
Przed :
Przed : Nawet ładnie 5/5 .
Po:
Po : Zrobiłam make up i dodałam naszyjnik.
Ubiór :
Przed: ładnie 5/5
Po : Sami ocenicie
sobota, 1 października 2011
RAMZESIK205
Sorki dawno nie pisałam .
Ale teraz zroobiłam Metke "RAMZESIK205" .
Przed jest nawet spoko 5/ 5.
Po : Podoba mi się i to bardzo te okulary są bardzo fajne . ;DD.
sORKI UBIUR ZROBIE PÓŹNIEJ ; )
Nowsze posty
Starsze posty
Strona główna
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)