Przed : Wszystko śliczne tylko mi się kolor włosów nie podoba ,ale to mały minusik . ;)
PO: Najpierw zmieniłam fryzure , następnie tuszem do rzęs z "dont" pomalowałam rzęsy ,naępnie pomalowałam szminką z "Luxe" , potem założyłam kolczyki koła ... . Mi się podoba ;) Strój :
Przed:Podoba mi się )
PO : Nałożyłam tunikę z "Liujo",leginsy z "Jallen Angel" , buty z "Voile " i dodatek czyli perfumy Avril .
MileyHana99 Przed: Ładne kolczyki , ale wystają jeśli chcesz je założyć powinnaś zmienić fryzure ;) . Oczy wyglądają z tym make-up jakby były duże . (Bez obrazy) . Fryzura - fajna i super kolor włosów . ;) PO : Najpierw zmieniłam fryzure . Potem pomalowałam usta szminką z ,,dont" , a następnie nałożyłam błyszczyk z darmówki , potem nałożyłam nad powiekami make up z "Luxe" . Moim zdaniem efekt jest . ;) . Strój
Przed: Śliczny ubiór te trampki dodały orginału ;)
PO: Ubrałam cie troszkę Emo , bo asz ekxtra ciuchy dla Emo i nie tylko ;) . Nałożyłam czarną bluzkę bez ramiączek z "Hallen Angel" , Pasek z "Stardoll ", drugi pasek z "Evril Panda" , spudniczkę z "Kohl's" , leginsy z "Hallen Angels" , trampki z "Evril Panda"
Na stardollu nazywam się SANDIKOTKA206 odwiedzajcie .! Wpisy w Księdze gości mile widziane ). A jeśli masz śmiałość pisać o mnie nie mile rzeczy ,lepej nie pisz , bo źle się to dla Ciebie skończy .! Ostrzegam !! Oczywiście też piszcie czy chcecie metke ;) . I gdy nie będzie Ci się podobać nie podniecaj się ,że byś ladniej zrobil(a) ! Każdy ma inny gust ;) . POzdrawiam SANDIKOTKA206 !! >33.